onsdag, april 18, 2007

Visst har jag lust...

...Åsa! Har precis kommit hem från en vecka i Indien och är nu på väg till jobbet för att läsa de XXX mail min inbox buktar av, men ett snabbt svar på din utmaning kommer här:

Dagens vill ha: Sommaren tillbaka

Dagens klädsel: Vita jeans, vitt linne, grå kofta och, efter en snabb blick ut genom fönstret, kanske inte mina virkade silversandaler.

Dagens smink: Inget

Dagens frisyr: Knut som blir slarvigare för varje minut.

Dagens händelse: Morgonkramen från yngsta sonen.

Dagens låt: Boogie 2Nite´s Booty Luv

Dagens planer: Tömma inboxen på mail.

Dagens saknad: Ljudet av vågorna mot stranden i Goa.

Dagens dummaste: De amerikanska vapenlagarna.

Dagens sjuka: Vädret. Jag fryser redan, fast jag inte gått ut än.

Dagens drog: General portionssnus.

Dagens roligaste: Kattens krumpsprång av glädje när jag äntligen (med hennes mått mätt)kravlade mig ur sängen

Dagens favorit: Grönt té med kanel.

Dagens köp: Inget ännu. Konstaterar dock lättat efter att ha gjort testet Death by caffeine att jag kan konsumera 310 flaskor av min favoritdryck Snapple green tea innan jag dör av koffeinchock

Dagens godis: Inget!

Dagens humör: Sisådär 2 grader, som utomhustermometern

Dagens ord: Inne!
Kanske Nathalie och Ullis vill fortsätta?
Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha..åker nu till Paris, 23 grader varmt.

Vh/ P

Nathalie Sundesten Landin sa...

Done!
Nathalie