söndag, april 22, 2007

Desperata riksdagsmän orgasmtränar

Aftonbladet skriver idag om sexmobbningen i riksdagshuset. En massa riksdagsmän svarar att sextrakasserier förekommer, även inne i själva kammaren. "Jag fick ta tag i hans kavajärm och lyfta upp hans hand på bänken".

Ha, ha, nu förstår jag vad våra folkvalda gjort av lärdomarna från den flitigt nedladdade Orgasmboken! Själv har jag inte läst den, men enligt reklamen innehåller den 250 tips på hur orgasm ska nås. Vad de arma otränade riksdagsmännen gjort är helt enkelt att de nu börjat öva på bänkgrannen!


Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

En tanke som dök upp i min lilla reptilhjärna var att du måste ha fått hört en och annan gliring? Ja, jag erkänner, tanken kom upp pga ditt utseende=)

Johanna Graf sa...

Nej, jag är alldeles för skrämmande för de små gubbsen:-)

Anonym sa...

...bra där, att du pli på dom, respect! =)